שריג רעיונות | כותבים ומעצבים
  • תפריט נגישות
  • לקוחות
    • פרויקטים
      • מגזרים
        • מאמרים
          • מי אנחנו
            • צור קשר
              מותאם לכבדי ראייה מותאם לעיוורי צבעים תצוגה רגילה פונט רגיל
              לתפור את חליפת המרקום

              לתפור את חליפת המרקום

              מרקום באאוט-סורסינג, או "תקשורת שיווקית במיקור-חוץ"?מה שחשוב באמת, הוא יצירת שפה נכונה ואחידה לארגון שלכם.הן המושג "מרקום" (Marketing Communication) והן ה-Outsourcing נולדו בעולם ההיי-טק ועלו לארץ יחד עם עוד מונחים רבים באנגלית.

              להמשך קריאה

              דף נחיתה: מה, הגענו?

              דף נחיתה: מה, הגענו?

               

              "המראה היא בגדר אפשרות; הנחיתה היא חובה", אומרת אחת הדיברות לטייס המתחיל. כל אחד שנמצא באוויר חייב לנחות איפשהו – השאלה היחידה היא היכן. כך תגרמו ללקוח הפוטנציאלי שלכם לנחות בדיוק על ה-x שסימנתם

              להמשך קריאה

              מיתוג עסקי בשדה ורדים

              מיתוג עסקי בשדה ורדים

              "מיתוג הוא מיתוג הוא מיתוג", אמר פרסומאי אמריקני בכיר בראיון עיתונאי, ואי אפשר היה לנתק את האנלוגיה מהאמירה המפורסמת של הסופרת גרטרוד שטיין – "ורד הוא ורד הוא ורד". משפט טריקי-משהו, שלכאורה טוען כי הדברים הם מה שהם ולא יותר מכך – אך באותה נשימה רומז גם את ההיפך: אין סוף אפשרויות טמונות במעגל הזה; אם בפרח הוורד, אם באותה Rose מסתורית ואם בעולם המעשי של מיתוג ותדמיות.

              להמשך קריאה

              לא משתלם להיות חכמולוגו

              לא משתלם להיות חכמולוגו

              מהו חכמולוג, כולנו יודעים. מי לא פגש מישהו כזה, מאלו שסבתא הייתה נוהגת לקרוא להם "אוּבֶּר-חוֹכֶם" – אחד שיודע הכול (ובאידיש זה אפילו מעצבן יותר). "אדם המתיימר להשמיע דברי חכמה, אך למעשה מדבר הבלים או טועה", מגדיר זאת הוויקימילון, "אנשים לא אוהבים חכמולוגים, שחושבים שהם יותר חכמים מכולם".

              להמשך קריאה

              למתג חברה של מוצר אחד

              למתג חברה של מוצר אחד

              כשאנו מדברים על מיתוג, ההקשר הראשון המתבקש הוא פניה של החברה: הלוגו שלה, הקו העיצובי המאפיין אותה, קשת הצבעים, השימוש בגופנים ובאלמנטים גרפיים – הכול לצורך יצירה של שפה מבודלת, המביאה לידי ביטוי את הנראות, התוכן וערכי המותג.
              אולם, במקרים לא מעטים מה שנדרש למעשה הוא מיתוג מוצר, ולאו דווקא מיתוג לחברה עצמה כארגון עסקי.

              להמשך קריאה

              סלוגן? בגאלית זה נשמע קולע יותר

              סלוגן? בגאלית זה נשמע קולע יותר

              הכול החל עם סיסמת הנעה לפעולה, שנועדה לשלהב את הלוחמים בשדות הקרב של סקוטלנד. אז איך התגלגל הסלוגן ממלחמות הגאלים אל המערכה השיווקית של ימינו?

              להמשך קריאה